Så klart

Dagen började bra på jobbet men självklart så ska nånting jävlas. Aja nu är jag då hemma, men har tappat avgaset från grenröret igen... VÄLDIGT lätt att smyga sig in på gården :S

Får ta tag i det imorrn, va ej så sugen att försöka få ihop det när det är skållhett utan körde hela vägen hem. Måste undersöka om de är nån mer stans det är löst. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det utan att svetsa så att det håller.. Men å andra sidan drog jag ju kanske inte åt riktigt förra gången heller hehe.

Städa står på schemat imorrn också om jag hinner, vilket jag borde, skulle kanske säga orkar. Jobbigt att hata att städa men hata att leva i oreda också.

Nu ska jag vänta på John Blund, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0