Varning

för ett klagoinlägg men jag mååååste.

Sov en timma inatt och jag fattar inte varför, gick bara inte sova. Iväg till ett jobb där det inte fanns nåt att göra idag heller... Har städat en bil in och utvändigt, varit till förrådet i Renström en sväng och hängt i verkstan. Va kanske 25 minuter underjord.

Efter många om och men tog dagen slut så då körde jag hem, oljelampan tvärtändes. Ringde min bror och fick veta att jag måste köpa jävla special olja. 4 liter för 900:- .... Happ bara kasta sig i bilen då för att hinna på Mekonomen. Jag som hade tänkt sova...

Har haft dålig pruttmage hela dagen, mina fisar har vart dödliga. Nu är jag iallafall hemma så jag får väl göra tidigkväll ikväll. Kollat upp lite försäkring till Helga, kommer väl hamna på strax under 8000:-..... Bara utgifter. Väntar en saftig räkning från Telia, en lp skiva jag beställt och facket. Hade ju planerat in lite kul att göra denna månad också..

MEN eftersom annat folk i världen verkar kunna klara av att leva och ändå ha lån och massa andra utgifter så bör väl jag också klara det. Jag behöver ju åtminstone inte betala försäkring varje månad :) Och nu vet jag ungefär när bilen ska skattas, försäkras och besiktas så då får man ju bunkra upp inför det nästa år. Men jag jobbar ju jul så kommer in lite extra kosing då, enligt David ca 4000:- per dag. Så får väl se fram emot det haha!


Nä nu ska jag sluta klaga, prutta lite och ta en dusch. Kolla internet lite sen lägga mig i sängen och vänta på John Blund. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0