<3

Hittat på datorn, sparat sen högstadiet :)

Jag vill bara att du ska veta att du är en av dom personer som betyder mest i mitt liv.
Jag skulle knappast ha överlevt så här länge om de inte vore för dej , du är underbar.
Jag hoppas jag å håller kontakten livet ut, jag älskar dej! Puuuuuuuuuss / Lill'Mli


Namn: Åsa Kaping Henning Larsson
Ålder: tillräckligt
Boende: parkbänk
Personlighet: söt, crazy, snorunge
Musiksmak: Språkval Svenska :P
Har under sängen: avbitna tånaglar, lampskärmar, james dean i jeansklänning
Gillar:  emelie, chb, tånaglar, kissa i skogen & TurboUrban lite grann
Ogillar: råttor, åska , annat bajs
Pojkvän/flickvän: turbourban, emelie & alla andra boshwomens
Husdjur: Beaver, fjun å rågulliga figge
Kompisar: räknas myggen ?
Intressen: slicka figge, käka bark, cykla & springa runt jönköping
Det bästa som finns: är emelie, för att hon skrivit allt de här fina :)

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: LILL'MLI

Jag skrattar ihjäl mig!!!!! <3

2012-05-02 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0