Air

Va hos Fredrik igår och han va vaken i kanske 8 minuter sammanlagt haha. Inte lätt när man är liten och trött hehe. Hämtade Bella och for på macken sen hem till min underbara säng.

Brorsan har just visat lite bilder från Afganistan och deras bas, ännu bättre är att han startat en blogg så man kommer kunna hålla sig lite uppdaterad. Dock lösenordsskyddad så kan inte dela med mig av den. Sista dagen hemma blir på måndag så då skiter jag i utbildningen, familjen går faktiskt före.


Hade tänkt på vårmässan idag men det va ju inte så gossigt väder ute så tror jag skiter i det. Vet inte vad man ska hitta på annars meneee.... Nånting hittar man väl på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0