Bra dag, noot

När jag slog upp ögonen imorse kände jag direkt att nåt va fel och så var det. Klockan va 06:45, jag börjar 06... Kan lova att BMW expressen gick fort imorse, mycket fortare än vanligt. Missat två väckare och fyra samtal från David. Måste vart halvdöd helt enkelt.

Men det va då lungt, men för mig går alltid dom dagarna åt helvete när man försover sig. Sen tänkte jag att "idag behöver jag inte köra traktor åt gruvbyggarna för dom är ledig idag", men tji fick jag. En salva hade skjutit sönder massa ventilation och skit så vi bergarbetare fick agera gruvbyggare och fixa det och jag fick såklart traktorkörningen. Men det gick bra iallafall.


Fast sen gick traktorn jag hade sönder..? Hööh men tror inte att jag är enda bidragande orsaken, den körs ju av en hel del olika människor. Fick mig hem utan att krocka eller punka sen har jag sovit. Hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0