Det är över nu

Den här dagen är lix åt helvete. Idag lämnade jag min bror vid busstation, och när jag gett han en kram och innan jag ens satt i bilen så kom tårarna. Hela vägen hem och såklart fortsatte det hemma. Just nu känner jag mig bara tom, inte bara för min bror men även för att jag sett det sista DH någonsin.

8 år av slaviskt följande är nu över, det känns tomt på riktigt. Va som sagt lika bra att se då den här dagen lix är åt helvete...

Men jag tar en dag i taget och det blir ju bättre med tiden men just nu känns precis ALLT skit. Är glad att jag åtminstone jobbar, då har jag inte tid att tänka på mitt privatliv. Min bror är på svensk mark nu men imorgon påväg till Afganisatan och inget kan jag göra åt det.

Suck..

Kommentarer
Postat av: Elina

Upp med hakan :) Du får tänka på och glädjas åt att han just nu gör något som är viktigt för honom och att han kommer hem sen igen. Och du kan säkert hitta en ny tvserie att följa.. Typ Familjen Macahan haha :D

2012-05-14 @ 19:29:45
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Tusselull

Ååh :(

2012-05-14 @ 21:44:32
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0