Funderare

Skönt att lätta sitt hjärta idag, har fått lite tips att tänka på. Men under tidens gång idag så insåg jag lite saker, som jag aldrig tänkt på. Att det kanske är på det här viset istället för det här, att det är kanske den personen som stör mig och inte den som jag trott.

Men det ska väl förhoppningsvis bli bra i slutändan.
Hängt hos Bella och ätit revbensspjäll, mums! Nu är jag hem och kollar posten haha, och ÄNTLIGEN har min nya Eva Eastwood LP kommit. Har väntat i ungefär 100 år nu

Men får premiärlyssna en annan dag när jag har lite mer tid, nu måste jag typ till stan igen.
Adjö

Kommentarer
Postat av: mia

kom förbi fäll imorn vettja! fest på folkan :)

2012-05-10 @ 23:13:59
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0