Ha ha

Jag fick ångra mina ord om att de va kallt för i stan va de VARMT. Jag klädd för vinter såklart för att jag frös när jag for. Idag är jag glad att jag vet vilken som är AC knappen :) Köpt lite nytt smink, känns ju bra och spolarvätska. Ikväll ska jag dricka vin och reflektera över vad jag och psykologen pratade om idag.

Kokat mormorssaft har jag hunnit och spreja en tavelram mattsvart som Cornelia ska få när vi åker upp på dop :) Är mycket som händer i Juni. Tur det är lön snart haha! Jezuz vad pengarna far fort på ingenting. I helgen blir det då ingen krog iallafall. Kanske rentutav blir en lugn helg.


Min bromssköld kom då idag och den ska Fredrik få byta inom en snar framtid. Kan ju inte köra omkring i min feta bil med missljud ;) Haha nah så är det inte riktigt men det stör mig iallafall. Vi ska nog grilla i helgen, det blir mys. Äh nu har jag inte tid att sitta här, jag har vin som väntar! Höööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0