Hä hä

Joel sa igår att jag garanterat skulle försova mig idag, jag sa att han får en pizza av mig om jag gör det. Kl 05:50 befann jag mig på jobbet så tji fick han! Dock försökte han få mig att tro att jag försovit mig.. Que? Hähä. Har både laddat och satt bult för hand idag så man är lite mör men det är skönt.

Erik körde jävla rally upp ur gruvan idag, jag fick skrika åt vilket håll kurvorna gick så idag ska jag vara glad att jag överlevde haha! Väntar på att fara till stan och köpa lite skor, jag borde igentligen inte men det skiter jag i. Pengar på kontot är ju skittråkigt. Borde kanske göra nån middag men äh, det finns ju färdigt i stan ;)


Tvätta och packa mina grejor för imorrn så jag kan rejsa till Fredrik direkt jag kommer hem från jobbet, skrubba av mig i duschen när jag kommer hem från stan och sen sovaaaaaa. Ja huga, så ligger det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0