hikjyuf67ifg9eopdf

Tog ledigvecka redan igår, förfestade lite hos Fredrik sen for vi och såg Björn Rosenström. Eller såg och såg, vi drack nog mest öl i baren haha. Men en lillstund va jag och kika på han iallafall. Gick kanske liiiite väl mycket pengar men äh, har inte planerat nåt annat på hela månaden. Skön kväll utan tjafs eller dylikt, bakis mys idag. Vi såg 21 Jump Street, den verkade ju bra, synd bara att vi båda sova halva filmen :)


Har en hel del på agendan i veckan. Måste ta tag i att röja upp här, köra kläder, städa bilen invändigt, raka Hasse and so on. Börjar med utbildning imorrn sen måste jag till jobbet efter halva dan då vi har skyddsombudsmöte. Om jag får punktering skickar jag räkningen till Boliden hähä!

Nu ska jag äta min bakismat som består av sallad. Är så grymt less skräpmat, eller okej en smältost sitter väl aldrig fel ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0