Hmf

Ja det va väl sådär igår.

Blir lite less på att alltid bli ifrågasatt med mitt förhållande med Fredrik. Jag ska inte behöva förklara mig. Och sen är det ju kul med folk som kommer med ett påstående, eller en fråga, sen när man ger svar så nonchalerar dom bara en. Jag vet ju för fan hur läget är, det vet inte du. Jag sitter och berättar sanningen och du skiter i vad jag säger.

Visst är det fantastiskt?
Fine, ställ mig en fråga, ifrågasätt varför när var hur men då ska du för i helvete lyssna på mitt svar också och ge mig den respekten.


SÅ hade jag ventilerat det. Ska fortsätta se Tusenbröder, imorgon är en tung dag för systerhjärtat. På tisdag åker bror min till Afghanisatan och imorgon är sista dagen hemma här så jag är lite delad just nu.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jaa fytusan så trist, Självklart är väl alla djurägare inställda på att göra allt som går för att få hunden frisk igen men ibland så finns det ju helt enkelt inget man kan göra annat än att låta dem slippa lida. Fyfan.. Hoppas man aldrig behöver vara med om nåt sånt.

2012-05-14 @ 09:29:29
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0