Hmmm jag undrar jag...

Nu har jag lagt ut mig på blocket till försäljning. Nästan iallafall.. Nämen la ju ut en annons om lägenhet idag och fick faktiskt ett svar för några timmar sen men.....

Fick ett sms och det är någon som har en 1:a ledigt, visserligen vill jag inte ha det men att kika på en kan ju aldrig skada. Dock börja han fråga saker, typ att jag skulle berätta om mig själv. Ok det kan jag ju göra. Sen frågade han om jag hade kille..? Que, har väl inte han med att göra. Han berättade att han va 29 år, det skiter jag i. Men det konstigaste är att han vill att jag ska skicka en bild på mig själv.

Förklarade att jag har inga bilder på telefon och det finns ju redan en i annonsen. Aaa men han skulle prompt ha bilder. Sa det ungefär 893738 ggr. Han avslutade sista sms:et med "Glöm inte att skicka bilder ikväll :-)".


EEEEE NÄ. Men jag ska hålla mina dörrar öppna men jag far då fan inte dit själv och tittar på den.
Jävla skumma människor.

Kommentarer
Postat av: mia

ja de ä de fan! :) vi har en, men väntar på att snöhögarna ska försvinna :P!

2012-05-23 @ 18:26:00
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha men fyfan, Creepy människa.. Han är säkert nån psykopat som låssas hyra ut en lägenhet för att locka dit tjejer han kan kidnappa ! :D

2012-05-23 @ 18:43:50
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0