Ny taktik igen

Jag dricker inte dricka överdrivet ofta längre, och spec inte 1,5 liters för då får man überhål i framtänderna typ. Men nu har jag en dricka hemma och på nåt sätt har jag intalat mig själv att om jag dricker små klunkar så är det inte lika farligt. Haha är jag hjärndöd eller vad?

Jag och Fredrik va på bio och såg The Dictator, trodde den skulle va riktigt bra men tror jag hade för stora förhoppningar och tänkte på Borat för den är ju riktigt jävla kul. Men den gick väl att se iallafall, va väl en 2-3 scener som va riktigt roliga.


Nu sitter jag och njuter av ett glas vin men ska nog snart hoppa isäng för det händer inte mycket ikväll. Imorrn ska jag ut och köra gräsklippare. Tjo.

Kommentarer
Postat av: mia

jag vill oxå köra gräsklippare!! :D

2012-05-23 @ 10:10:57
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

Man ska dricka med sugrör då blir inte alla tänder helt impregnerade av läsk ;).. Och skölja munnen me vatten efteråt men inte borsta inom en timme :D

2012-05-23 @ 12:10:23
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0